Problemi napuštenosti: što je to, uzroci, vrste, 34 znaka i kako vam šteti

Mislite li da imate problema s napuštanjem? Ili znate nekoga tko zna? Vrijeme je da saznate utječu li oni na vaše odnose s drugima.

pitanja napuštanja

“Problemi napuštanja” izraz je koji se koristi kako bi se opravdali problemi u vezi na širokom spektru. Ono što ne znate je da problemi napuštanja proizlaze iz dubljeg problema u ponašanju koji pogađa većinu stanovništva.

Što su točno problemi napuštanja? Kako se identificira? Što možete učiniti kada se identificirate s ovom vrstom problema? [Pročitajte: Tjeskoba u vezi – što je to, 44 znaka, osjećaja i načina da je prebolite]

Što je napuštanje i zašto se pretvara u problem?

Problemi napuštanja ili problemi straha od napuštanja skup su karakteristika koje su se razvile iz traumatičnog iskustva tijekom djetinjstva ili rane odrasle dobi. Također se može razviti u odrasloj dobi, ali samo u rijetkim slučajevima.

Da bi se manifestiralo u odrasloj dobi, traumatično iskustvo trebalo bi se prilično ponavljati i kao rezultat toga moglo bi se razviti drugi ozbiljni problemi u ponašanju. [Pročitajte: Problemi s intimnošću – kako to izgleda, 39 znakova, uzroka i savjeta za izlaziti s tim]

Napuštanje može biti namjerno i nenamjerno. Smrt je jedan od najvećih nenamjernih činova napuštanja. Izolacija se tumači kao napuštenost.

Kad netko ode ili iznenada umre, oni koji su ostavljeni doživljavaju nešto slično posttraumatskom stresnom poremećaju.

Otkaz s posla, ostavljanje djeteta u vrtiću, odbijanje na spoju, prijatelj čiji su se prioriteti promijenili – sve što uzrokuje da se osoba osjeća napušteno, izostavljeno ili nedostojno može njegovati osjećaje napuštenosti.

Može se razviti i kod djeteta koje stalno doživljava gubitak na različitim razinama. Prijatelj se udalji. Bliski rođak umrije. Njihovi roditelji se rastaju. Dadilja napušta dom. Roditelj puno putuje.

To postaje problem jer osoba može prestati vjerovati novim ljudima u svom životu. Mogli bi svoje odluke temeljiti na pretpostavci da nije sve konkretno.

To vrijedi za većinu stvari, ali ljudi s problemima napuštanja svaki novi događaj u svom životu doživljavaju kao prolaznu fazu. [Pročitajte: gubite li stvarno svoje prijatelje ili samo odlazite?]

Pretpostavljaju da ništa nije dosljedno, pa razvijaju obrambene mehanizme kako bi se suprotstavili onome što smatraju da će biti krajnji rezultat – napuštanje.

Ne postoji znanstvena osnova za prevalenciju razvoja problema napuštanja u određenim skupinama ljudi, ali to se obično događa u nezdravom emocionalnom okruženju.

Jednom kada je sjeme posađeno, nema povratka. Sve što možete učiniti je prepoznati znakove i poduzeti potrebne korake kako biste pomogli sebi ili drugoj osobi koja doživljava ovaj fenomen.

Uzroci problema napuštanja

Do sada se već možda pitate što točnije uzrokuje probleme s napuštanjem. Nekoliko je čimbenika koji pridonose. [Pročitajte: Crna ovca obitelji – što to znači, 22 znaka da ste to i kako se nositi]

Emocionalno napuštanje se događa kada roditelji:

1. Ne dopuštaju svojoj djeci da se emocionalno izražavaju

Svatko ima emocije, ali djeca su u fazi života kada promišljaju kako ih regulirati. Dakle, kada dijete ima emocionalni ispad, jedan ili oba roditelja mogu ga pokušati isključiti.

To je emocionalno napuštanje jer uči dijete da roditelji ne mare za njegove osjećaje i tjera ih da ih drže u sebi. [Pročitajte: 47 štetnih znakova i učinaka bivanja kćeri narcisoidne majke]

2. Ismijavati njihovu djecu

Nitko ne voli da mu se rugaju ili da ga ismijavaju. Nije lako to izdržati ni kad si odrastao. Ali kada ste dijete i roditelji vam to rade, to može imati dubok učinak.

Čin ismijavanja govori djetetu da je nevažno i smiješno. Dijete uči da ga nitko ne shvaća ozbiljno i da je ništa i nitko. Ovo je također oblik emocionalne napuštenosti.

3. Stavljaju preveliki pritisak na svoju djecu da budu "savršena"

Postoji razlika između poticanja svoje djece da budu najbolja što mogu jer vjerujete u njih i volite ih – i forsiranja savršenstva.

“Savršeno” je subjektivno i nikada se ne može istinski postići. [Pročitajte: Izlazak s perfekcionistom – stvari koje morate znati prije nego što izađete s njim]

Dakle, kada roditelji tjeraju svoje dijete da bude “savršeno”, njihovo dijete neprestano lovi nešto što uopće ne postoji. Zbog toga će se stalno osjećati kao da nisu dovoljno dobri jer nikada ne mogu zadovoljiti svoje roditelje.

4. Ponašajte se prema svojoj djeci kao prema svojim vršnjacima

Iako bi većina djece voljela da njihovi roditelji nemaju pravila ili policijski sat za njih, to im zapravo ne koristi. Nedostatak pravila i granica za djecu čini da se osjećaju nevoljeno.

Dakle, kada se roditelji ponašaju prema svojoj djeci kao prema prijatelju i dopuštaju im da rade što god žele, to djetetu govori da se roditelj radije ne bi trudio izraziti "tešku ljubav" kako bi ih ispravno odgojio.

5. Napuštanje

Naravno, ovo je krajnji uzrok problema s napuštanjem – kada jedan ili oba roditelja zapravo fizički napuste svoje dijete.

Kada roditelj ode, bilo da je to nakratko ili do kraja djetetova života, to šalje duboku poruku da dijete nije dovoljno dobro da bi se roditelj držao.

Nažalost, dijete ne zna zašto roditelji tako postupaju i kao rezultat toga internalizira emocionalnu i fizičku napuštenost.

Ovaj nezdravi mehanizam suočavanja navodi ih na pomisao da s njima nešto nije u redu i da će ih svi ostaviti. [Pročitajte: Zlouporaba tihog liječenja – kako se koristi i 40 znakova i načina kako na to odgovoriti]

Vrste pitanja napuštanja

Kad je netko napušten kao dijete, u odrasloj dobi razvija nezdrav stil emocionalne privrženosti. Stil privrženosti je način na koji se netko odnosi prema drugim ljudima na emocionalni način.

Evo nekoliko stilova vezanosti koji proizlaze iz problema s napuštanjem.

1. Izbjegavajući stil privrženosti

Izbjegavajući stil privrženosti razvija se kada djetetov roditelj ili glavni skrbnik ne pokazuje brigu ili osjetljivost osim pružanja osnovnih stvari kao što su hrana i sklonište.

Kao rezultat toga, dijete ignorira vlastite borbe kako bi održalo mir i spriječilo roditelja da ga napusti.

Ova djeca *i odrasli* osjećaju tjeskobu i tugu, ali to čine izolirano i negiraju važnost vlastitih osjećaja. Ovaj stil privrženosti utječe na romantične veze, prijateljstva i druge veze.

2. Tjeskobni stil privrženosti

Anksiozni stilovi privrženosti formiraju se kod djece koja imaju nepredvidivog ili emocionalno neosjetljivog roditelja. Jednog trenutka, roditelj će biti pun ljubavi i dostupan. Ali u sljedećem trenutku niti ne pokušavaju zadovoljiti djetetovu potrebu za ljubavlju, sigurnošću i pažnjom.

Budući da je ljubav bila nepredvidiva za ovu djecu, ljudi s tjeskobnim stilom privrženosti teško ovise o drugima i imaju povjerenja u njih. Primanje ovakvog tretmana u djetinjstvu često ih je ostavljalo zbunjenima i činili su sve kako bi izazvali ljubav i povezanost sa svojim roditeljima.

3. Neorganiziran stil privrženosti

Neorganizirani stil privrženosti je najekstremniji oblik nesigurnog stila privrženosti. [Pročitajte: Teorija stilova privrženosti – vrste i znakovi te načini na koje se vežete za druge]

Razvija se kao posljedica zlostavljanja ili traume u djetinjstvu, poput fizičkog, emocionalnog, verbalnog ili seksualnog zlostavljanja od strane roditelja ili skrbnika.

Ljudi koji imaju ovaj stil postavljaju zidove kako bi se zaštitili od ozljeda. Imaju puno straha, nepovjerenja i unutarnjih sukoba.

U odrasloj dobi, ti ljudi imaju slabe vještine suočavanja, nestalno se ponašaju i teško se suočavaju s problemima u odnosima i problemima u stvarnom životu. Mogu biti nepredvidivi i nepostojani u vezama. To je zato što imaju visoku anksioznost i jake tendencije izbjegavanja.

Kako ćete znati imate li problema s napuštenošću ili osjećaj napuštenosti?

Većina ljudi ne priznaje da ima problema s napuštanjem. To postaje očito tek kada im konstantni obrasci u životu uzrokuju bol.

Ako se ne riješi, osoba može razviti druge poremećaje ponašanja poput depresije, tjeskobe i drugih ozbiljnih mentalnih bolesti. [Pročitajte: Snažni načini borbe protiv usamljenosti i izlaska iz nje]

Psiholog to može potvrditi raznim testovima, a zatim će razviti plan liječenja koji će osobu usmjeriti u oslobađanje od ovakvih osjećaja.

To ne znači da svaki put kada se osjećate sami, pribjegavate terapiji. Morate utvrditi jesu li ti osjećaji postali destruktivni ili su samo produkti dana ili tjedna koji su pošli po zlu.

Uobičajeni znakovi straha od napuštanja

Ponekad ljudi znaju da imaju strah od napuštanja, ali ponekad ne znaju. Dakle, ako se pitate bojite li se biti napušteni, evo nekoliko znakova da se bojite. [Pročitajte: Negativno razmišljanje – 32 znaka i načina da prestanete i riješite se negativnih misli]

1. Poteškoće u sklapanju novih prijateljstava

Ljudi s problemima napuštanja bore se s idejom *i aktivnošću* sklapanja novih prijatelja jer se boje odbijanja od svojih vršnjaka.

Teško održavaju nova prijateljstva jer njihov stav odražava negativnu percepciju događaja, ljudi i mjesta.

A zbog toga je drugima još gore jer nije zabavno družiti se s ljudima koji se boje živjeti svoj život i stalno se žale na njega, što je uobičajeno za osobe s problemom napuštanja. [Pročitajte: 18 pronicljivih razloga zašto nemate prijatelja]

2. Zamišljanje najgoreg mogućeg scenarija

Osobe s problemima napuštenosti ne rješavaju probleme na miran i razuman način. Uvijek misle na najgore i riješili su se da će sve loše završiti.

To posebno vrijedi za nekoliko veza koje su razvili. Ako prijatelj zaboravi nazvati, odmah će pretpostaviti da je prijateljstvo gotovo, za razliku od bilo kojeg drugog neposrednog razloga poput zauzetosti ili prazne baterije.

3. Pretjerana ovisnost o bliskim odnosima

Jednostavno rečeno, osoba s problemima napuštanja postaje privržena do te mjere da guši svoje odnose. Previše se emocionalno oslanjaju na svoje prijatelje, obitelj ili partnera.

Umjesto da se protumači kao naklonost, ovisnost koju trebaju ljudi s problemima napuštenosti postaje posao za uključene osobe.

Postaje iscrpljujuće i ponavljajuće što zauzvrat uzrokuje da ljudi ponovno napuste osobu. [Pročitajte: Vodič kako nekoga voljeti na pravi način, a da ga ne gušite]

4. Ostanak u destruktivnim vezama

Ovo je najgori slučaj za osobe s problemima napuštanja. Budući da se osjećaju nedostojnima razvijanja novih veza, skloni su ostati s partnerima koji ih zlostavljaju.

Netko s ovim problemima također može odbiti prekinuti vezu iako nije sretan. To je zato što se drže osobe u svom životu iz straha od napuštanja. [Pročitajte: 21 znak emocionalnog zlostavljanja kroz koji možda prolazite, a da toga niste svjesni]

5. Paranoja zbog ljudi koji odlaze

Svaki put kad se u njihovim vezama dogodi nešto neobično, brzo pomisle da ih partner ostavlja.

Ako se posvađaju s bratom ili sestrom, odmah će pomisliti da ih brat ili sestra mrzi. Ne vjeruju ljudima da će ostati. Oni misle da će biti izbačeni ako učine nešto loše.

6. Obrambeno ponašanje u bilo kojem okruženju

Bez obzira na to gdje se nalaze, ljudi koji imaju problema s napuštanjem odmah će postaviti stražu. Bilo da se radi o konobaru u nepoznatom restoranu ili novom učitelju u školi, neće se rado upustiti u bilo kakav razgovor ili vezu.

To otežava napredovanje karijere. Također sprečava osobu da razvije interpersonalne vještine potrebne za odrastanje u zrelu odraslu osobu.

Ovo su samo neke od uobičajenih neugodnosti koje prate osobe s problemom napuštanja. Neki ljudi imaju te osobine u manjim količinama.

Mogu se razviti kroz njihov odgoj, okolinu i iskustva. Za osobe s problemima napuštanja, ti su problemi uvelike preuveličani i rijetko ih se priznaje. [Pročitajte: Zašto ljudi postaju obrambeni? Razlozi i načini za njihovo rješavanje]

7. Loše komunicirajte

Strah od napuštanja obično se razvije rano u nečijem životu. A ako su bili napušteni kao dijete, onda su vjerojatno odrasli u okruženju u kojem ljudi nisu međusobno učinkovito komunicirali.

Bilo da vrište i galame ili se potpuno povlače iz sukoba, način na koji razgovaraju s ljudima nije zdrav. Dakle, kada se netko boji da će biti napušten, ne može uvijek ljudima artikulirati svoje osjećaje na učinkovit način. [Pročitajte: 42 tajne za bolju komunikaciju u vezi i načine kako popraviti nedostatak iste]

8. Ponašajte se štetno

Kada se netko boji da će ga ljudi napustiti, često postaje privržen i potreban. Međutim, postoje još ekstremnija ponašanja koja može pokazivati netko tko se boji biti napušten. Ta bi ponašanja uključivala sve što je štetno za njih same ili za druge. [Pročitajte: Kako zaustaviti samodestruktivno ponašanje i promijeniti svoj život zauvijek]

Kako problemi napuštanja utječu na vaše veze?

Strah od napuštanja otežava osobi da razvije trajne veze.

Ne otvaraju svoja vrata novim romantičnim vezama. Umjesto toga, treba im puno vremena da pronađu nekoga tko im se dovoljno sviđa da mu se približe.

1. Impulzivne odluke u vezi

Mogli bi završiti tako da godinama ne izlaze ni s kim, a zatim imaju stalan niz izlazaka. To nije neobičan obrazac.

Neki stalno uskaču u nove veze jer uvijek završe raskidom s ljudima.

Uzorak je isprva neprimjetan, no prije ili kasnije shvatit će da su njihove ovisne sklonosti dovele do propasti veze. [Pročitajte: Autofobija – što je to, 25 znakova, uzroci i kako smiriti strah od samoće]

2. Sukobne emocije

Zbog svoje privrženosti mogu iznervirati partnera do te mjere da ga ostavi. Ako su previše oprezni, njihov partner neće osjećati nikakvu emocionalnu povezanost s njima i tada će odlučiti otići.

3. Pretjerana reakcija

Kad osoba vidi znakove da će biti napuštena, brzo promijeni stav i postane pretjerano ovisna. Postaju emotivni i dramatični.

Kada ne dobiju ono što žele, pokreću se njihovi problemi napuštanja. Počinju preispitivati vlastitu vrijednost i pribjegavaju ideji da nisu dovoljno dobri za svog partnera. [Pročitajte: Sabotirate li vaše pretjerano analiziranje vašu vezu?]

4. Strah od odbijanja

Ljudi sa strahom od napuštanja odbijaju priznati svoju nesigurnost zbog straha od odbijanja. To je neproduktivan sustav koji rijetko rješava probleme osobe napuštanjem.

Ako nitko ne zna što zapravo misle, onda im nitko ne može pomoći. Osobe s problemima napuštenosti rijetko traže pomoć i njihovo depresivno stanje sprječava ih da osobno riješe svoje probleme. [Pročitajte: Strah od odbijanja – 56 znakova, uzroka i načina da ga prevladate i prebolite]

5. Sram i krivnja

Kad se netko boji da će biti napušten, to je zato što misli da nije dovoljno dobar.

Imaju nisko samopouzdanje i ne vide sebe dovoljno vrijednima da zadrže ljude u blizini. Uobičajeno je da ljudi koji se tako osjećaju također misle da s njima nešto nije u redu ili bi inače ostali.

Uz te misli dolaze i osjećaji srama i krivnje. Bez obzira na to jesu li stvarno učinili nešto loše ili ne, oni su još uvijek preplavljeni tim osjećajima.

6. Samooptuživanje

Budući da se osjećaju tako loše zbog sebe, vjerojatno će sebe kriviti za sve što im u životu krene po zlu. A to uključuje odnose li se drugi ljudi prema njima ispravno ili pogrešno.

Misle da je sve njihova krivnja. I kad bi samo mogli biti bolji, onda bi mogli zadržati ljude u blizini. Sebe vide kao osobe s manama i nikada se ne osvrću na tuđe ponašanje iz straha da će biti napušteni – samo na svoje vlastito.

7. Nesigurnost

Naravno, ako se netko osjeća kao da nije dovoljno dobar da ljudi ostanu s njim, onda ga to čini nevjerojatno nesigurnim. Stalno misle da s njima nešto nije u redu.

To dovodi do stalnih negativnih misli o sebi. Nevjerojatno im je teško vidjeti nešto dobro. Dakle, nikad se ne osjećaju sigurno u vlastitoj koži. [Pročitajte: Zašto sam tako nesiguran? 41 znak i 51 način kako se nositi s nesigurnošću i popraviti je]

8. Ugađanje ljudima

Mnogi ljudi sa strahom od napuštanja toliko su uplašeni da će ih ljudi napustiti da postaju ljubitelji ljudi. Drugim riječima, brinu samo o tuđim potrebama, a o svojima niti ne razmišljaju.

Budući da to čine, to je čin samo-napuštanja. Misle da ako ih drugi ljudi mogu napustiti, onda bi i oni trebali napustiti sebe. Tuđe želje i potrebe važnije su od vlastitih.

9. Suicidalne misli

U ekstremnim slučajevima, neki ljudi čak mogu postati suicidalni. Budući da se osjećaju toliko bezvrijednima i kako ih svatko može lako odbaciti, misle da više ni ne zaslužuju živjeti. Stoga bi mogli pomisliti da bi drugim ljudima bilo bolje bez njih u njihovim životima. [Pročitajte: 34 koraka da prestanete biti tužni i izađete iz udobne bijede tuge]

Liječenje problema napuštenosti

Postoji mnogo načina za borbu i liječenje samosabotirajućih ponašanja koja prate probleme napuštanja. Morate se suočiti s korijenom problema i priznati svoje strahove.

1. Priznajte uzrok

Vratite se u svoje djetinjstvo i prisjetite se članova obitelji ili drugih ljudi u svom životu koje ste izgubili. Recite sebi da ništa od toga nije vaša krivnja. Njihov odlazak, namjerno ili drugačije, bio je izvan vaše kontrole.

Kad to prihvatite, možete odahnuti znajući da nikada nikoga niste otjerali. Ili nisu imali izbora ili su bili preslabi da ostanu. [Pročitajte: Usamljenost u vezi – zašto i kako to riješiti]

2. Briga o sebi

Znajte da ste uvijek dovoljno dobri. Morate prepoznati svoju vrijednost i ne ovisiti o tome da je drugi ljudi potvrde. Jedina osoba čije odobrenje trebate je vaše.

Morate početi voljeti svoj izgled, svoj talent, svoje osobine i svoj život. Prvo volite sebe kako biste shvatili da vas drugi vole baš takve kakvi jeste. [Pročitajte: Opravdanje vaših životnih odluka – zašto ne biste trebali brinuti o tome]

3. Podrška i resursi

Morate potražiti podršku i resurse koji vam mogu pomoći. Da, bit će teško, ali dobrobiti su veće od strahova koje već dugo gajite. Jednom kada ljudi koji vas vole znaju da se borite, bit će više nego voljni pomoći.

Ako ne, ne brinite. Činjenica da ste bili dovoljno hrabri pitati na prvom mjestu je prvi mali korak u pravom smjeru. [Pročitajte: 17 znakova partnera koji vas podržava i potiče vas i vaše ciljeve]

4. Terapija

Ako vam se čini da ne možete pomoći sebi, a ni vaši voljeni vam ne pomažu dovoljno, trebali biste potražiti terapiju ako je ikako moguće. Ponekad se ljudi ne mogu sami nositi s tako dubokim emocionalnim problemima.

Obučeni stručnjak pomoći će vam razotkriti sva negativna iskustva koja ste doživjeli kao dijete. Također će vam pomoći raspakirati osjećaje i staviti ih u perspektivu. Voljeti sebe i opraštati svom zlostavljaču važni su dijelovi procesa ozdravljenja.

Dakle, ako osjećate da ove znakove stalno doživljavate i primjećujete njihov učinak na vaše odnose, obratite se stručnjaku. Provedite neko istraživanje i vidite možete li razviti vlastiti sustav za rješavanje straha od napuštanja.

Svatko treba pomoć u nekom trenutku svog života. Na vama je da odlučite jeste li spremni suočiti se sa svojim problemima i pronaći zdravo rješenje.

Kako pomoći nekome s problemima napuštanja

Ako niste taj koji ima problema s napuštanjem, ali znate nekoga tko ima, onda postoje neki načini na koje im možete pomoći. Evo što možete učiniti. [Pročitajte: Kako pomoći nekome s problemima povjerenja da otvori i prevlada svoj strah]

1. Ponudite obilje uvjeravanja

Upamtite, ova osoba nikada nije dobila nikakvu sigurnost od svojih roditelja ili skrbnika dok je odrastala. Živjeli su u vrlo nepredvidivom okruženju koje ih je uzrokovalo da se stalno preispituju i da budu negativni o sebi.

Dakle, jedna od stvari koje možete učiniti je ponuditi mnogo sigurnosti. Dajte im do znanja da su dobra osoba i vrijedna ljubavi.

Istaknite sve ljude koji ih vole i vole i koji ih nikada neće ostaviti. Trebate im naslikati sliku jer je neće moći vidjeti. [Pročitajte: Kako pomoći nekome s tjeskobom i ne reći ili učiniti pogrešne stvari]

2. Usredotočite se na njih i na to kako njihovi strahovi utječu na njihovu sreću

Često ljudi s problemima napuštanja ne znaju zašto su takvi kakvi jesu. To je samo njihov "normalan" način postojanja, tako da ne znaju kako se osjećati drugačije. Nisu učinili dovoljno introspekcije da se analiziraju.

Dakle, možete pokušati istaknuti koji su njihovi strahovi i kako to utječe na njihovu sreću i ukupni život kakav je danas. Budući da ih ne vide i stoga ih nisu svjesni, oslanjaju se na druge da im budu amaterski treneri i savjetnici.

3. Izrazite brigu i ljubav

Upamtite da ovim ljudima nije pokazano puno ljubavi tijekom odrastanja – ako je i bilo. Kao rezultat toga, ne osjećaju se vrijednima ljubavi jer su im njihovi skrbnici pokazali da to nisu *iako jesu*.

Uvjerite ih da ih volite i da ste jako zabrinuti za njihovu sreću. Recite im da mogu računati na vas i da ih nikada nećete napustiti.

Pokušajte biti "zamjenski" roditelj kojeg nikada nisu imali. Pomoći će zacijeliti neke od tih starih rana. [Pročitajte: Emocionalna prtljaga – kako pomoći nekome da je ostavi i pronađe slobodu]

4. Razgovarajte o tome što bi moglo pomoći, ako su otvoreni za tu raspravu

Ljudi s problemima napuštanja vjerojatno nemaju baš dobre komunikacijske vještine jer im ih nije bilo dopušteno usavršavati tijekom odrastanja. Osim toga, nikada nisu vidjeli zdrav primjer od svojih roditelja. Dakle, naučili su se zatvoriti.

Ali pokušajte ih potaknuti da govore o svojim problemima. Recite im da je sigurno za njih da izraze svoje osjećaje s vama i razgovarajte o tome što misle da bi im moglo pomoći da pokušaju riješiti neke od ovih strahova koje imaju.

Ako nisu odmah otvoreni za tu raspravu, samo im dajte vremena da razmisle o tome. [Pročitajte: Kako pomoći nekome kada se osjeća potišteno i depresivno]

5. Ostanite smireni i dosljedni tijekom cijelog razgovora

Osim što nemaju dobre komunikacijske vještine, vjerojatno ne znaju ni kontrolirati svoje emocije na zdrav način. Mogli bi ispaliti ili se potpuno zatvoriti. Dakle, morate biti spremni.

Ostanite što smireniji i staloženiji kada razgovarate s njima o problemima napuštanja. Nemojte se uvući u njihovo emocionalno stanje jer to nikome od vas neće pomoći. Morate biti njihova stijena i voditi ih prema ozdravljenju.

[Pročitajte: Nisko samopouzdanje i koraci da sebe vidite u boljem svjetlu]

Nikada nije lako nositi se s problemima napuštenosti, ali uz malo truda, boljeg razumijevanja i promišljanja, možete se izvući iz osjećaja napuštenosti i živjeti sretniji i puno zadovoljniji život.